Pokerface

Idag har det inte hänt något speciellt..
Trodde inte mina ögon när jag gick upp, det snööade! Det var väldigt fint men lite irriterad över varför det inte kunde komma mer lägligt som typ på julafton :( En anna tanke var också: Hur såg vägarna ut? Jobbigt när man måste köra i typ 50km/h heeela vägen till Ängelholm! Men jag kom dit och fram helskinnad iaf :)

Har varit på case på sjukhuset i Ängelholm, det sista (thanks God) för den delen. Det handlade om demens denna gången och det var faktiskt intressant. Jag sommarjobbade på ett demensboende så mycket kände jag igen men lite var saker jag kan dra nytta av nästa gång jag jobbar. Som av slutning pratade Sandras handledare om vad man ska tänka på när man söker jobb sen när vi är klara. Mkt man inte tänker på, vilka rättigheter man har etc..
Efter lektionen körde jag hem och åt lunch och kollade lite DH.. skönt att ligga och vila huvudet en stund. Har kännt mig väldigt tung i huvudet nu i ett par dagar. Hoppas jag inte blir sjuk för det har jag verkligen inte tid med :(
Nu sitter jag å spelar lite onlinepoker för att fördriva tiden medans joel är i Ängelholm.
Ikväll lär jag inte spränga några blodkärl, ska laga mat, duscha och vila upp mig inför morgondagen. Imorgon ska jag gå med Lena, en jättesnäll sjuksköterska på avdelningen =) Tack vare henne och Sandra såklart är det "roligt" att åka dit..

Ha en mysigt kväll alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0