Last day..

Vilken lättnad jag varit med om idag. Sista dagen på praktiken och jag hade min redovisning och slutbedömning! SHIT vad nervös man kan vara alltså. Hemskt att gå hela förmiddagen att bara vänta.. Synd stesolid är narkotikaklassat och måste fyllas i pärmen, annars hade jag bannemej pre-medicinerat mig själv alltså! Usch, sånt hära blir bara värre och värre med åren.. (har det med åldern att göra kanske?)
Well well, nu är det gjort iaf men det känns lite sorgligt i hjärtat att lämna avd nu när jag kommit in i rutiner osv men nu är det bara att ha siktet rakt framåt för det kommer nya kurser. Nästa kurs börjar redan på måndag och då är det ny termin också, VT 09.. tänk VT10 är jag äntligen FÄRDIG :D Men man ska inte ropa "hej" ...
Jaa, nu är jag ledig imorgon och heela helgen :D
Har börjat träna på friskis också, känns riktigt bra och är så stolt över mig själv att jag äntligen tagit tag i detta nu! Ska kolla om det går ett spinningpass imorgon :) Ska ut med Liz imorgon också tsm med Emelie som nog ska rida frühlis samtidigt. Bara det blir ett träningspass att hänga med i den hästens tempo!


..TáTá


Kommentarer
Postat av: Tanja

Heeej gumman!! Vad roligt att det gick bra för dig!! Visste väl det! ;) Men jag kan hålla med dig om att det bara blir värre och värre med den där nervositeten!! Jag som trodde (och hoppades) på att det skulle vara tvärt om! Tänk sen c-uppsatsen...jaja ett senare problem! Åhh jag vill också börja på friskis...synd det är så satans dyrt! Vilket friskis tränar du på? Men vi ses på måndag! Puss och njut av din ledighet!! Jag ska bara ha l-medels tentan imon sen firar jag helg!

2009-01-15 @ 20:52:53
URL: http://tanjaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0