Ingen rast & ingen ro

Denna veckan har verkligen gått i suuper-mega fart! Skulle pluggat en del var det tänkt till statistiktentan men det blev inte så mkt som tänkt på grund av lite saker runt omkring men nu är tentan gjord i vilket fall som helst ( i lördags av alla dagar i veckan!) och jag håller verkligen tummarna för att vi alla har klarat den. Vill för guds skull aldrig i livet göra om den!
Som sagt har det varit en ganska jobbig vecka och det lär nog vara jobbigt ganska långt framöver också men det fixar vi tillsammans! I veckan har det varit examination av projektplanen i form av opponent/respondentskap. Det gick faktiskt ganska bra för mig och Tanja så vi är helnöjda än sålänge! Fick bra kritik (och dålig också såklart) för arbetet av vår examinator; and that made us very happy :)
Eftersom vi hade tenta i lördags känns det som lördag idag :( Vill vara ledig en dag till.. det hade inte varit så dumt! Men NEJ, imorgon börjar nästa tuffa kurs, men samtidigt verkar den spännande. Vi ska gå från 9.15 till 17.00 imorgon. Kommer vara som en död fisk när jag kommer hem..
Idag har jag Joel och min pappa hållt på lite i butiken med att få undan lite bråte. Det är mer än vad man tror faktiskt! Och nu ska jag snart hoppa i loppelådan men först ska jag kolla lite snooker. Finalen i Wales open går nu på tv:) Spännande!

Sov så gott allesammans och ha en trevlig vecka!


Tyckte denna var sjukt söt ! :) Snooker-hund.



Kommentarer
Postat av: Tanja

Tjena! Nej är faktiskt inte farligt trött efter idag men känner det i axlarna. Lär väl kännas på andra muskelgrupper imorgon kan jag tänka mig...Själv då? Du kämpa på bra! :)

Åhh vad svårt att välja klänning när alla säger olika. Jag och min beslutsångest alltså!! Japp vi ses imorgon! Puss och sov sött!

2009-02-24 @ 22:41:01
URL: http://tanjaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0