Happy birthday to me!

För 22 år sedan föddes lilla jag.. och jag vet inte vart "alla" dessa år har tagit vägen!
Tyvärr skulle jag till skolan imorse så gick upp tidigt. Tjejerna sjöng för mig när jag hoppade in  bilen, så fint :) kanske inte så sammansvetsat men fint :) haha. Efter en totalförvirrande föreläsning åkte vi hem och sen fixade jag och Joel lite här hemma då mina föräldrar och Joels föräldrar skulle komma in å fira mig lite.. Jag fick massa fina presenter. Av mamma och pappa fick jag lite nya kuddar till sängen och örngott till dem, dock ej dunkuddar hoppas jag! Sen fick jag min skatt på bilen betald (alltid skönt) samt en tidning (Härliga hund). Av Emelie och Martin fick jag en Friis & Company väska, precis vad jag behöver. Av Joel fick jag världens snabbaste vattenkokare så nu behöver jag inte vänta på den vanliga att den ska koka vattnet. Sen fick jag ett USB-minne och halva friskis medlemsskapet (Fick ju halva i julklapp). Av Joels föräldrar fick jag ljushållare och en fin Boda Nova skål och till sist av Joels mormor och morfar ytterliggare en ljushållare med dekorativa stenar. Joel börjar bli knäpp på alla ljus jag har i lägenheten :P Det blev ju inte bättre när han såg vad jag fick i present nu :D Fick också ett jättefint homemade halsband av Tanja idag, Tack så mycket vännen! =)
Nu ska jag snart avrunda dagen och hoppa i loppelådan för imorgon kommer Tanja så ska vi skriva på C-uppsatsen så då gäller det att vara lite pigg!


 

Sleep tight



 


Kommentarer
Postat av: Linda

grattis i efterskott på dej. kram kram //Linda Jungerup

2009-02-10 @ 16:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0