Good days work

Idag har jag varit i skolan på föreläsning om kvantitativa metoder, intressant va? eller inte! Men det är tyvärr ett smärre tvång för att klara kursen och vidare den ångestladdade C-uppsatsen. Jag och Tanja har redan kommit igång på den men det är mäkta segt just nu. Känns som man just nu läser på 200% och tiden inte räcker till.  Vi slutade vid 11.30 sen åkte vi hem och jag följde med Tanja hem å pluggade på uppsatsen. I denna kursen ska vi alltså göra själva projektplanen till uppsatsen men det är faktiskt mer jobb med det än vad man tror. Under dagen har jag också kännt mig väldigt konstig i kroppen och nyst mycket och det har varit täppt och runnit ur näsa om vart annat. Nu fryser jag. Hoppas det är bättre till imorgon för då är det ju min birthday :D 22 gamla år!

Btw, fick reda på betydet på psykiatrin (förra kursen) så om man får vara lite fräck att skryta så fick jag ett välförtjänt och välkommet VG :) me like!

Nu sitter jag å väntar på att Joel ska komma hem från biljarden så vi kan äta.. har just nu bakpotatis i ugnen så det ska bli goott!

Nä usch, orkar inte läsa den dära artikeln heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0