förkylningstider?

Ja nu har man gått och dragit på sig en förkylning, riiiktigt segt :( Låg nästan däckad på julafton men kunde såklart ändå vara med.. man kan ju ALDRIG missa julafton! Var tänkt från början att ev ut och festa idag men den planen gick i stöpet. Nu får jag se till att bli frisk så jag kan partaja i Stockholm på nyårsafton istället ;) Hoppas bara att Joel inte får förkylningen lagom till nyår. Vi hade iaf en mysig julafon med masssoor med mat och julklappar. Först firade vi hemma hos joel med mat, julklappsspelet, kalle och julklappar. Var det någon som såg Anna Ankas jul istället för Kalle Anka btw? Vi svek iaf inte Kalle så det blev en traditionell julafton i år också. När vi var klara hemma hos Joel körde vi hem till mina föräldrar där farmor och farfar hade anlänt. Sen blev det ytterligare lite mat och julklappar! I år fick vi mycket till nya lägenheten så som en stor gryta, dammsugare, presentkort på IKEA, sängkläder, glas, spargris osv... sen fick jag en eltandborste, pengar, mascara, pyjamas, parfym, kalender mm.. Massa fina saker iaf.. så tack så mycket alla!=)

GOD FORTSÄTTNING!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0