Sofiero

Liz fick en tvåa idag på utställningen och det känns lite surt men hon är ju så fin ändå. Domaren tycker hon ska ha mer substance och det vet jag inte hur jag ska ge henne. Hon är så mycket ute och rör sig ju.. jaja! Nu vill jag komma igång med LC:n. Vill prova på det men måste hitta en munkorg till henne. Var inne i Äholm för att se om det fanns någon, men icke.. Inte en sådan jag vill ha. Hon ska ha en mycket lätt munkorg som inte stör henne när hon springer. Vet inte vart jag kan hitta dem. Om det är någon som vet? Tipsa gärna!
Skriver in kritiken lite senare..

För övrigt var det fint väder och en trevlig utställning =) Massa fina hundar såklart!




 

 

 

                                           



Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej Helena! Och tack! Dessvärre hade andreas halsfluss så det blev inga pussar alls på vår 4-års dag...Roligt va?! Hur har det gått med granskningen av tentan? Vi ses på onsdag ja! Kramis!

2008-10-27 @ 11:47:49
URL: http://tanjaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0