Time´s running by

Jag är kass på att uppdatera, I KNOW! Det har hänt mycket sen sist jag skrev ( I September!)
*Jag har provat LC med Liz
* Joel har köpt "ny" bil och lagt S60 på nätet..
* Min syster har fyllt 20
* Jag och Joel har bokat resa till England *mys*
* Jag har nyss avslutat en kurs för att åter börja en ny på Tisdag (psykiatri och åter mer praktik)
* Pappas maskinhall är till 99% klar.
* Vi har köpt en hylla till vardagsrummet

Ja det har hänt en del som sagt och har säkert glömt massor..

LC:n tyckte Liz var roligt men det tog ett litet tag innan hon fattade det.. Synd att det är så långt ner som till Flyinge men jag ska ge det några chanser.. hade varit roligt att ta licens i det.

Joel har köpt en vinterbil, en Volvo 850 och så har han lagt ut T5:an på blocket, ingen som vill köpa den? Är ganska dött på den fronten men folk är väl rädda om sina pengar nu i dessa tider. Inte så lätt att få sålt så dyra saker..

Den 13 Nov ska jag och Joel åka över till Manchester (Bradford) för att hälsa på joels morföräldrar =) Ska bli riktigt skönt att komma ifrån vardagen här hemma några dagar. Kommer hem den 17 så det är inte så länge men det blir som en lite längre weekend =) Vi får se vad vi ska göra när vi kommer fram. Inte riktigt bestämt ännu men ska iaf gå på museum och på stan och shoppa lite. Maybe också gå på musikal=) Hinner tyvärr inte med så mycket som man skulle önskat men får åka över någon annan gång också.

Ikväll blir det lugnt, Adam kommer över så ska vi spela lite kort och kolla nån film! Håller just nu på att laga Lax med kräftskjärtsröra=) mums!! Senare ikväll blir det nog Caffé latte-tårta ;)



 

 

 





Kommentarer
Postat av: Tanja

Va kul med uppdatering!! =)=) Hur har det gått med praktiken? Jag är ledig idag, skönt! Håller på att lägga golv för fullt så jag är dock inte sysslolös! Va kul att ni ska till England, det har jag missat!! Ha det underbart och hoppas inte det regnar på er allt för mycket!! Vi hörs snart igen!! Puss o kram!!

2008-11-11 @ 13:33:28
URL: http://tanjaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0