Andra bullar

... eller jaa.. det lär väl inte bli bullar överhuvudtaget för min del nu på ett tag! Joel hittade en bra sajt om träning och kost så nu har vi börjat på allvar.. Sajten heter iwantsixpackabs.com och visar helt otroliga resultat.
Det kommer bli riktigt kämpigt men jag ska i alla fall ge det en chans. Har redan gjort mina två första träningspass och nu sitter jag här med värsta värken i benen och i armarna!! Det är inte länge man tränar men det är jäkligt högt tempo på träningen.. så för er som ej har den tiden till långa träningspass kan detta säkert rekomenderas. Det tar ca 20-30 min varje pass. Kosten är givetvis en viktig del och man ska undvika kolhydrater, socker och fett.
 
Har tagit före och efter bilder på både mig och Joel (kommer dock ej läggas in här =P) så det ska bli roligt och intressant att se resultatet efter några månader =)

Önska mig lycka till nu..


Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Ni behöver väl för tusan inte gå ner i vikt, knasluvor. Du som läser till "syrra" vet väl att man inte ska hålla på med kolhydratsbantning, det är farligt, det är faktiskt hjärnans näring, plus att man kan ta kål på njurar m.m. Nä slopa socker o fett ok, men skit i det andra hälsar orolig moster.

2008-03-09 @ 22:15:53
URL: http://Mijazz.blogspot.com
Postat av: Tanja

Jag önskar dig självklart lycka till men gör det med måtta! Blir du allt för stingslig säger jag ifrån haha! ;) Ska kolla in sidan nu, blev nyfiken innan när du berätta! Puss o kram!

2008-03-10 @ 22:17:42
URL: http://tanjaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0