Bruce-bilder

Lite sen uppdatering av konserten med Bruce men jag har haft fullt upp med annat.. jobb och dylikt men nu fick jag lite tid över så lägger in lite bilder från den dagen!

Det var en rolig dag men vissa saker kunde dock ändå uteblivit men ibland blir det inte som man tänkt sig riktigt.
Vi åkte upp som planerat, vid 15-tiden och vi var framme vid 17 ungefär. Inte lätt att hitta parkering vill jag lova. Människor överallt med Bruce Springsteen t-shirtar och det spelades hans musik överallt.. stämningen var iaf på topp=)
När vi väl hittat en parkering (på lisebergsparkeringen) så skulle vi på jakt efter mat, vilket inte var så lätt detta heller. Det var fullt överallt på alla restauranger så Krickan, hennes vännina och min kusin åt för sig (då de åkte upp tidigare på dagen) och vi fick äta för sig.. Det var totalt otänkbart att fixa ett bord för 8 personer!!! Efter mycket letande hittade vi ett litet krypin där vi fick sitta vid glasfönstret på barstolar på en rad så vi hade en trevlig utsikt in i SF:s entre, eller inte..Maten var iaf god! Kycklingsallad blidde det.

Efter maten gick vi mot ullevi och kollade runt. Mamma och Joel köpte Springsteen t-shirtar och sen tog vi oss lite dricka i öltältet utanför. Precis innan vi skulle gå in för att hitta våra platser började det regna men som tur var var det bara tillfälligt och det blev en kanonkväll!
Själva konserten var verkligen en upplevelse, min första också=) Bruce är verkligen en höjdare att se live!



















Måste bara berätta om denna mannen. Jonas som han heter..
Hade sett honom utanför ullevi och han var duktigt rund under fötterna och gick med gylfen nere. Tänkte inte mer på honom förrän han letade efter sin sittplats och det visade sig att han skulle sitta två rader nedanför oss. Han började snacka med en man som satt ovanför honom om han kunde hjälpa honom hitta sin plats och han småpratade med honom men hans offer verkade inte lika road. När Jonas väl hade satt sig ner somnade han direkt. Det roliga med det här var att mitt i allt småsnack med gubben ovanför honom sa han att det skulle bli ett jävla ös ikväll och det skulle skulle bli tidernas fest och allt vad han babblade om.. Sen satt han och sov typ hela konserten.. Han reste sig inte en enda gång utan satt antingen å sov eller satt med huvudet mellan benen och mådde skit, snacka man hade varit arg på sig själv dagen efter!!  Vi fick oss iaf ett gott skratt, alla andra runt omkring honom också såklart, stackar´n !





Sist men inte minst vill jag tacka han som uppfann öronproppar eller som det här, kletet man kan sätta i örat. Utan det hade jag nog haft tinnitus vid det här laget! *rekomenderas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0