Vårväder & alla hjärtans dag

Idag har vädret varit helt klanderfritt :) Nåja, lite varmare hade det kanske kunnat vara men trots årstiden har det varit en helt underbar dag=)
Är ju inte vilken dag som helst heller idag, det är ju alla hjärtans dag idag och det känns ju lite speciellt! Ska bli roligt att ge Joel sin lilla present sen.. känns nästan roligare att ge än att få nuförtiden.. (är väl ett bevis på att man har blivit vuxen:D)
Ikväll ska Joel laga maten och jag får inte veta någonting, är så nyfiken över vad han ska laga. Hoppas det blir något riktigt gott !!

Emelie kom hit vid middagstid och slängde av Liz hos mig å Joel så då gick jag, Liz och Canon (Joels familjs dvärgpudel)en runda på ca 1 h och 20 minuter sen lekte dem och även Penni (familjens kungspudel) på gräsmattan.
Strax tänkte jag få rätt på lite recept.. skriva i datorn, skriva ut och sedan sätta i en pärm så allt är samlat :)

Ha en trevlig alla hjärtans dag
/ Love Helena.

image128


Kommentarer
Postat av: Joel

Glad alla Hjärtans Dag min Älskling!!!!

2008-02-14 @ 16:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0