Sommarjobb

Har idag fått sommarjobb fixat =) Så skönt! Ringde till Almgården som ligger i Grevie.. perfekt läge, nära och bra. Tar typ 5 minuter att köra dit från Joel.
Hon sa direkt när jag pratade med henne att sommarjobbet för mig var säkrat. Jag blev väldigt förvånad då jag trodde att hon kanske ville träffa mig först eller att de kanske rent av redan hade fullt av vikarier..

( är de erfarenheter jag har sedan tidigare sökningar som inte gett ett skit)

Ibland har man tur, första samtalet å sen var det fixat
=)

Kommentarer
Postat av: Malin

jahaja, grattis, blivande jobbekompis, får man ju säga då =) vad roligt! får hoppas vi får sitta ute mycket med våra gamla tillsammans och sola i sommar =) Sa hon nått om när de lagt scheman? Har för mig det brukar vara lite segt med det.. men men, du vet inte vilken avdelning du ska va på?

2008-02-27 @ 20:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0