Cykeltur och biltvätt

Idag vaknade man upp till ytterligare en vacker dag, dock lite kallare idag än igår. Efter frukosten åkte jag å Joel till statoil å tvättade min bil.. SHIT va smutsig den var. Har inte tvättat den sedan ett år tillbaka ungefär..=( illa illa! Tur statoil fanns där och kunde göra ett bra jobb på den,, blev som en helt ny bil.
Efter tvätten åkte jag å släppte av Joel hemma hos sig så körde jag hem till mig.. eller ska man säga nuförtiden? (känns nästan mer hemma hos Joel än hos "mig".. jaahh, eller hur man ska säga det??)
Väl hemma i Stora Hult tog jag och Liz en cykeltur på ungefär en timme.. det var skönt, tyckte nog hon också=) Nästan hemma så såg jag Liz stanna för att nosa på något så tänkte inte jag mer på det utan cyklade vidare men så när jag kommit en bit fram så undrade jag vart hon tog vägen för hon brukar komma som ett spjut. Jag stannade cykeln och såg inte hunden någonstans.. blir klart lite orolig men nu fick jag möjligheten att prova min visselpipa (som jag övat med henne mycket att hon ska komma efter). Jag visslade och samtidigt kallade på hennes namn och så plötsligt såg jag henne springa mot mig över åkern en bit bort.. Phu, skönt att hon kom tillbaka.. OCH visselpipan hade effekt =)

Igår var det ju alla hjärtans dag och Joel lagade ju maten! Det blev kanongott=) Fläskfilé med vitlöksost, paprika och lök.. och till det klyftpotatis och sås =) min älskling är så duktig på att laga mat ! ♥

image129

Kommentarer
Postat av: Joel

Mobilen höll denna gången när du tvättade bilen =P haha

2008-02-15 @ 23:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0