Födelsedagen

Joel fyllde 21 den 25 Augusti och då hade vi en liten fika på kvällen, jättemysigt=)  Var typiskt att man började skolan samma dag som han fyllde år så jag var helt slut när jag kom hem men det var trevligt ändå.



 
Världens godaste tårta. Marängtårta med äpple i och vaniljsås till! Finns att köpa på utsikscaféet i Båstad.

   

   
Några av Joels presenter.. Han fick även en riskokare och ris (såklart!), en köksdel till köket (också såklart!) så vi får plats med vår nya riskokare bland annat=) Sen fick han en helårsprenumeration på en träningstidning som heter BODY Magazine av mig!

Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Grattis Joel i efterskott. Jag glömde ju, sorry. Men är man en gammal tant så kan man inte komma ihåg så mycket. Grattis, grattis...igen o kram på er båda.

2008-08-30 @ 19:08:32
URL: http://Mijazz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0