saknad..

Idag sov jag ut riktigt. Gick upp kl 12 :D härligt! käkade sen frukost och vi åkte sen ner till Gunilla i Stora Hult för att lämna av tältet vi lånat när vi var på utställningen. Jason, Jamie och Josh är såå fina hundar =)
När vi lämnat tältet åkte vi till Jörgen i Ängelholm då mamma skulle lämna av lite saker till honom. Lizzie och deras vita herdehund, Elton, lekte som tokar på deras gräsmatta. De hade verkligen kul tsm och kom  bra överrens. Blev nästan lite kär i den hunden. Skulle kunna tänka mig en sån själv! Efter Jörgen åkte vi till Willys för att veckohandla sen begav vi oss hem. Jag la mig ute på gräsmattan en stund tsm med Liz. myspys=) Har haft ont i huvudet nu i em, typiskt nu när det är så fint väder! Då vill man ju vara ute och hitta på så mkt som möjligt.
har fått lite mat i mig nu och ska ut och gå en runda också när jag väl alvedonen sätter fart..
Alvedon och samarin är verkligen "grejer" som kan rädda dagen!!!

   +   = Daysavers!!


_____________________________________________________________


Joel, du är så otroligt saknad just nu! Du finns i mina tankar hela tiden!
Tack för det du skrev på MSN, blev glad! Vi måste nästan gått om varandra. Jag loggade in kl 18.10 men vet dock ej om tiden var inställd på er tid eller vår här i Sverige när du skickade.(?)



"?Widercrantz? / Helena skickat 2007-05-20 17:48:

Hej Alskling, Gick forbi ett internet cafe just och tankte kolla in mailen och se om du va inne pa msn. Hoppas det ar bra med dig o att du hade en skon promenad. Saknar och tanker p[ dig hela tiden!!! Alskar Diig (K)(L)(L)(L)(L) "


För varje dag som går utan dig känner jag mig mindre och mindre hel. Du är en stor del av mitt hjärta som just nu känns tomt och ihåligt. Saknar din doft.. att få ligga nära dig och känna din underbara doft på halsen och dina kläder. Längtar såå tills jag får ligga nära dig igen och känna doften av Dig!


image21 Broken without you !





Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilket gulligt meddelande du fått av pojken din :) sockersött

2007-05-20 @ 18:58:58
URL: http://sofiie88.blogg.se
Postat av: Mon

:] min pojke e i new york, saknar han :] hehe! hoppas du mår bra.. kramis, kika gärna in hos mig!

2007-05-20 @ 18:59:40
URL: http://fashion0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0