Plugg, vackert väder och powerwalk

Idag har det varit en underbar dag! Så skönt och varmt väder. Dagen börjar verkligen med ett leende då man tittar ut från fönstret =)
Men tyvärr kunde jag inte njuta fullt ut av vädret utan plugget kallade så jag har pluggat lite läkemedelsberäkning och lite injektionsteknik. Börjar få lite panik då det teoretiska provet ligger på fredag nästa vecka!! Tiden kommer gå så fort fram tills dess..
Tyvärr går inte denna veckan lika fort som Joel är på Cypern.. :( seegare vecka har jag nog inte varit med om!!

Dagen har rullat på skapligt och efter middagen begav jag, Emelie och Liz oss ut på en powerwalk! Det är så skönt att gå ut efter middagen så inte den lägger sig runt midjan =D
Snart ska Joel logga in på msn, hope so iaf :D
Kollar på riskförlossningar på tv4 fakta, det är riktigt intressant. Kan  inte fatta att jag en gång ska jobba med sånt.. kan knappt vänta!!

image31
Elvis ligger & vaktar mig när jag pluggar :)

image29 
Liz på powerwalk

image30 
Emelie på powerwalk=)

image32
Fin utsikt över Kullaberg :)

image33
Gården med hallandsåsen som bakgrund.

_________________________________________________________



         Jag                                                                 Dig
             


Du skulle bara veta hur mycket jag längtar tills du kommer hem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0