Mycket sen sist...

Ja det kan man säga..
I onsdags  åkte jag, Tanja och Sandra till Kristianstad för att fest loss på kåren!  Kvällen inleddes med mat på restaurangen "Chill out"

image5


Alla åt pizza då det andra alternativen inte verkade så lockande + att det var ganska så dyrt där. Efter middagen begav vi oss till Sandras rum för att förfesta lite :) Tiden gick hur fort som helst och vips var kl 23.00 och det var tid att bege oss till kåren. När vi kom dit såg det väldigt dött ut men det fylldes på snabbt och rätt vad det var så var det fullt på dansgolvet =) Esmeralda shakade loss totalt ;) riktigt partyanimal, trodde inte det om henne, hihi!
Träffade servitören från restaurangen där vi åt tidigare på kvällen.. han ville inte direkt dansa med oss i början men sen när han fick i sig några cider/öl så släppte han till ;) Synd han inte stötte på den tjejen som INTE var upptagen !
Det spelades bra musik  och vi dansade typ hela tiden, askul, verkligen! Eller hur, tjejer? :)

 Malin & Tanja  

image9

Malin, Esmeralda, Sandra och Malin börjar bli fulla och glada

image10

Tanja och Sandra inne på kåren. 



Dagen efter åkte vi hem ganska tidigt på morgonen. Skönt att komma hem! Joel och hans föräldrar för hos oss för att hämta kött när jag kom hem. Efter det drog vi in till stan för att hämta Joels dator hos Martin. När vi kom hem igen fixade vi till oss då de skulle ha besök från Sthlm och vi skulle äta middag tsm. På kvällen blev det rabarberpaj och vaniljsås, mums! Men efteråt kunde man knappt röra sig!
Joel hade fullt upp med att packa efteråt och jag var väl mest i vägen =P försökte iaf hjälpa han så gått det gick. Alex kom över en sväng så snackade med han ist.
Han klagade över hur jobbigt det var att åka till Kristianstad.. haha jotack, jag vet..! å dit åker vi minst 2 ggr i veckan fram och tillbaka.. kan ju inte säga att jag "kände" med honom!

________________________________________________________________________________

Sen var det ju Fredag idag och Joel och Martin ska iväg till Cypern. Vi sov väldigt länge idag.. riktigt skönt att bara ligga & mysa tillsammans.
Vid 14-tiden åkte vi in till stan för att fika hos Martins mamma då hon fyllt år så ville hon träffa dem innan de åkte iväg.. trevligt att träffa henne och även Mazze som jag inte sett på väldigt länge.
Vid 16.30 begav Martin och Joel sig av mot malmö flygplats.. det var inte så kul att se dem åka : (

Måste säga att jag inte var på mitt muntraste humör idag.. Var ganska nere och var i min egen lilla värld.. kände inte för att prata med någon egentligen..
Började väl förstå att Joel skulle åka ifrån mig...Det var hyffsat jobbigt.
 Sitter nu och tittar på Talang 2007 och tänker på min älskling <3

Vill inget hellre än att denna veckan går fort, fort foort..

Imorgon är det utställning i Hässleholm, hoppas det går bra för mig och Lizzie! kommer med bilder och info imorgon om hur det gick.












Kommentarer
Postat av: Tanja

Heey gumman!
Vad kul att du lagt in lite bilder här! =)
Jag tänkte skriva in ett inlägg om vår trevliga kväll i onsdags! Tyckte det var en toppen kväll, trots att man var halvt död dagen efter...
Hade gott!
Puss & kram!

2007-05-19 @ 20:22:40
URL: http://tanjaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0