Hundutställning och 20-årsfest!

Hundutställningen gick inte alls som tänkt. Vädret var piss, regnade hela tiden och whippar hatar regn! Domaren var också piss! Många som inte tyckte om henne. Hon kan åka tillbaka till Sydafrika där hon kommer ifrån. Blev dock inga bilder då det inte hade blivit några bra ändå + att vi ville hem så fort som möjligt efteråt.
När vi kom hem därifrån, trötta och dyngsura,  bytade vi om sen fikade vi lite. Jag var svintrött efter Hässleholm så jag gick å la mig för att vila, somnade!!! Hade ställt klockan men snoozade typ en timme. Det var lite jobbigt att vakna var femte minut i typ en timme av den där jäkla alarmsignalen!

Nåväl.. jag fick duschat och skulle iväg till Sabina där hon hyrt lokal i Grevieparken. Träffade många som jag inte sett på ganska länge, kul!

Det var väldigt jobbigt att se Maggan och Adam tsm, de är ju väldigt söta tsm men de påminde mkt om Joel och jag ville också ha honom vid min sida så jag kunde pussa, kramar och hålla om honom!

image16
Maggan och Adam.


image17
Lina


image18
Mm, gratis är gott. Eller vad säger du Martinez? ; )

_________________________________________________________________

Ligger just nu i min säng å lyssnar på mysig musik och tänker på min Joel..
Pratade med honom ganska nyligen i telefon, underbart att få höra hans röst! Känns mer verkligt och tröstande än sms. Glädjer mig att han har det bra där nere! Känns också bra att han tänker på mig=)
Hoppas veckan går foort!

Är så glad att jag träffat dig, hoppas du vet..
Resten kan jag inte förklara med ord hur jag känner för dig, det går inte hur mkt jag än försöker. Du är mitt ljus i mörkret!, solskenet i den trista vardagen. Ingenting känns som vardag tillsammans med dig länge!
Skulle aldrig vilja förlora dig, du är det bästa i mitt liv!
3 underbara månader idag och jag Älskar DIG mer och mer för varje dag som går. <3

image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0