Tentor hit och tentor dit

Ja så kan man kalla det. Har haft fullt upp nu i flera veckor så jag inte har haft tid att skriva blogg.
Klarade de båda tentorna som gjordes på fredagen för två veckor sedan, såå glad jag blev! Då väntade den praktiska tentan som jag gjorde i fredags samma dag som min syster tog studenten vilket var sådär lagom tajmat! : / Lärarna var snälla som tur var, det kändes som man gjorde tusen fel!! Jag var såå nervös! Men jag klarade det!

Emelies student var jättetrevlig, synd bara att jag skulle upp dagen efter och skriva tenta. Jag var så grymt festsugen då syrran å hennes kille skulle dra ut! Livet kan vara bra orättvist ibland...

Tentan på lördagen gick bra, eller kanske ska säga att det kändes bra när vi lämnade in den. Hoppas verkligen att vi blir godkända denna gången. Har verkligen ingen strålande lust till att göra om den.
Då den var inlämnade hoppades jag på att Tanja skulle vara klar samtidigt men både hon och Magaly var klara före mig så de hade åkt, min vanliga tur.. Dum nog så hade jag inte kollat upp tåg/busstider innan så jag fick sitta å vänta i 1 ½ timme på stationen innan  tåget gick till Åstorp så jag var hemma kl 18 när jag kunde varit hemma vid 15.30.. Jag vet att Tanja hade bråttom och vi hade kommit överrens om det så jag klandrar absolut inte dig.. Bara jag som är så korkad å inte kollar upp tider innan. Jag var så ARG på mig själv så jag inte visste vad jag skulle ta mig till.
Skönt är det iaf att ha SOMMARLOV nu ;D Jag ska verkligen njuta av denna sommaren! Hoppas värmen vill stanna kvar hela sommaren.

Måste berätta att jag & Joel har bokat en resa till Korfu (Grekland) :) Ska bli såå mysigt att få spendera en vecka tsm med dig på en (säkert) underbar ö! Kan knappt vänta! Vi åker den 18 Juli och kommer hem den 25.
Är så rädd för att flyga men jag hoppas verkligen att ingenting händer..Skulle inte förvåna mig om just när jag ska upp i luften så vill det inte stanna där :(

Idag åkte Joel upp till Stockholm för att jobba i deras affär där. Känns jättetomt nu att inte få spendera kvällen och natten tsm. Har blivit så van vid att vakna upp bredvid honom. Skönt att han kommer tillbaka på onsdag :)

Miss You <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du vet väl att dom säger att flyg är det säkraste sättet att transportera sig på. Man får tänka på det hela tiden haha :)

2007-06-15 @ 18:07:48
URL: http://melikey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0