Sommar & Sol

Jaa, skönt väder är det i alla fall =) Har solat en del idag så börjar få lite färg :) slipper man känna sig så vit när man står bredvid Joel :D
Hjälpte pappa lite idag också med att räffsa upp efter han då han klippt häcken å lite buskar. Det är nästan för fint väder för att jobba =P Direkt efter det la jag mig på filten i trädgården igen, härligt !!
Denna dagen har gått ganska långsamt på den dära filten då jag saknat Joel ganska mkt. Ska bli skönt när han kommer hem imorgon =) Längtar efter att få hålla om & pussa på honom! <3

Har nyss varit ute å powerwalkat lite med Emelie å Lizzie. Det är såå skönt å gå på kvällen när det är sådär lagom varmt ute och det börjar skymma lite. Tog en dusch efteråt å nu sitter jag här å inväntar sängen och morgondagen.
Imorgon händer det ganska mycket mer. Ska in å köpa utställningstält och sen tänkte jag hinna med att sola lite innan vi ska iväg å öva med Lizzie å Jazper i Höganäs. På kvällen ska jag träffa den underbaraste pojken som finns :) Läängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0