Snart är det jul igen..

Ah, tiden går makalöst, otroligt supersnabbt och snart är det jul igen. Känns som man precis gått ner alla kilon sen förra julen så plötsligt kommer nästa jul!
Det var ju några månader sedan jag skrev senast och det har hänt mycket.. Kan inte skriva om allt och en del kommer jag inte ihåg heller.
Vad har då hänt? Nu får jag tänka efter!
Jag & Joel har varit i Sthlm, vilket var hur mysigt som helst! tiden gick för snabbt bara. Det var väl det på ett sätt då man inte hade några pengar kvar om man skulle stanna några dagar till! Finns så mycket man vill köpa!

Joel i Tyresö hos Erik.

Det har varit mycket i skolan vilket gjort att jag inte har hunnit skriva här.. Jag har haft tentor och varit Godkänd på samtliga, vilket känns underbart! Nu väntar jag bara på att bli godkänd i denna kursen som just avslutats.

Joel och Jag har varit ute i Mölle en dag vilket var jättemysigt! Moster Maria köpte en kamera och fotoskrivare av joel som han även hjälpte att installera och demonstrera. Sen var vi ute på promenad med Liz i det blåsiga vädret och fikade efteråt..

 Liz med jackan på..   Jag & Liz!

I helgerna som gått bakade vi kanelsnäckor &  lussekatter och vi har varit på väla & shoppat julklappat, GOD (Gud!) jag blev fattig! Tur det bara är jul en gång om året..
I lördags kväll firade vi Mattias födelsedag på M&M i Ängelholm, trevligt att se alla igen. Vi åt gott och drack för den delen också gott :) sen begav vi oss till Thorstens ett tag å satt å snackade bara innan vi åkte hem till sängen.

   Kanelbak

 Lina& Frida        Anneli & Födelsedagsbarnet (Mattias)

 Mattias & Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0